هویت گروه هکری The Keen مشخص شد

تنوع

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

هویت گروه هکری The Keen مشخص شد

هویت گروه هکری The Keen مشخص شد 

 
گروه هکری The Keen که توانسته بود در مسابقه‌ی Pwn2Own ونکوور کانادا در عرض 20 ثانیه فلش پلیر ویندوز 8.1 را در عرض 15 ثانیه و Safari مک ماوریکس را در عرض 20 ثانیه از کار بیندازد، هویت اعضای تیم خود را منتشر کرد.
ال‌وی ویپینگ که رییس و مؤسس این گروه بوده درباره‌ی تیم خود می‌گوید: «نیمی از تیم ما بهترین شرکت‌کننده‌های آزمون ورودی دانشگاه‌های کشور هستند، نیمی دیگر نیز تخصص ریاضی دارند و نیمی از کل گروه نیز از مایکروسافت هستند.»
 

یکی از اعضای تیم به نام چن لیانگ که از دانشگاه Fudan فارغ‌التحصیل شده، درباره این آماده سازی خود برای مسابقه نکات جالبی دارد: «من مجبور بودم برای چیزی حدود 2 هفته در اتاقی که اجاره کرده بودم، خودم را محبوس نگه دارم تا از تمام حواس‌پرتی‌های اطراف دور باشم و بتوانم روی میلیون ها خط برنامه نویسی تمرکز داشته باشم.» لیانگ بالاخره در شب اول مارس و دو هفته قبل از مسابقه توانست نقطه‌ضعف و رخنه مدنظرش را پیدا کند. او احساس پیدا کردن این رخنه را برابر با برنده شدن یک میلیون دلار در مسابقه بخت‌آزمایی می‌داند!
تمرینات قبل از مسابقه به آنها کمک کرد تا بتوانند در مجموعِ 35 ثانیه ادوب فلش پلیر ویندوز 8.1، و Safari مک ماوریکس را هک کنند. البته آنها چندان از اطلاق عنوان «هکر» خوششان نمی‌آید و ترجیح می‌دهند از آنها با عنوان جستجوگرانی در جهت رفع عیوب نرم‌افزارها نام برده شود.
مسابقه‌ی Pwn2Own به همت کمپانی‌های بزرگی چون مایکروسافت، گوگل، اپل و دیگر شرکت‌های امنیتی برگزار شده بود.

www.digikala.com


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: